Promocje
IPONE ABSOLUTWASH 1L ŚRODEK DO MYCIA MOTOCYKLA
IPONE ABSOLUTWASH 1L ŚRODEK DO MYCIA MOTOCYKLA
45,00 zł 34,50 zł
szt.
SPODNIE FOX 180 RACE RED
SPODNIE FOX 180 RACE RED
579,00 zł 440,00 zł
szt.
NACHMAN ŚCIĄGACZ MAGNETA UNIWERSALNY
NACHMAN ŚCIĄGACZ MAGNETA UNIWERSALNY
110,00 zł 99,00 zł
szt.
 KASK AIROH AVIATOR 2.2 RACR GLOSS
KASK AIROH AVIATOR 2.2 RACR GLOSS
2 499,00 zł 1 739,00 zł
szt.
TUBLISS GEN 2.0 PEŁNY SYSTEM TUBLISS 18 CALI 1.85-2.15
TUBLISS GEN 2.0 PEŁNY SYSTEM TUBLISS 18 CALI 1.85-2.15
479,00 zł 425,00 zł
szt.
KASK BELL MOTO-9 MIPS CHIEF BLACK/WHITE/GREEN
KASK BELL MOTO-9 MIPS CHIEF BLACK/WHITE/GREEN
1 799,00 zł 1 280,00 zł
szt.
PROX KLOCKI HAMULCOWE KH368 KTM, BREMBO TYŁ
PROX KLOCKI HAMULCOWE KH368 KTM, BREMBO TYŁ
65,00 zł 55,00 zł
szt.
MOTUL 7100 4T 10W50 4T OLEJ SILNIKOWY 1L SYNTETYK
MOTUL 7100 4T 10W50 4T OLEJ SILNIKOWY 1L SYNTETYK
61,90 zł 53,50 zł
szt.
BLUZA FOX LEGION OFFROAD BLUE
BLUZA FOX LEGION OFFROAD BLUE
329,00 zł 275,00 zł
szt.
PROX KLOCKI HAMULCOWE KH181 KTM PRZÓD
PROX KLOCKI HAMULCOWE KH181 KTM PRZÓD
65,00 zł 55,00 zł
szt.
GAERNE BUTY CROSS GX-1 ORANGE KOLOR POMARAŃCZOWY
GAERNE BUTY CROSS GX-1 ORANGE KOLOR POMARAŃCZOWY
799,00 zł 725,00 zł
szt.
100 PROCENT GOGLE ACCURI BERLIN KOLOR SZARY SREBRNE LUSTRO
100 PROCENT GOGLE ACCURI BERLIN KOLOR SZARY SREBRNE LUSTRO
250,00 zł 215,00 zł
szt.
GAERNE (2019/2020) BUTY CROSS SG-12 KOLOR CZARNY/BIAŁY
GAERNE (2019/2020) BUTY CROSS SG-12 KOLOR CZARNY/BIAŁY
1 980,00 zł 1 640,00 zł
szt.
GAERNE (2020) BUTY CROSS SG-12 GREY/MAGNESIUM/WHITE
GAERNE (2020) BUTY CROSS SG-12 GREY/MAGNESIUM/WHITE
1 980,00 zł 1 680,00 zł
szt.
X-GRIP DĘTKA ULTRA HEAVY DUTY 21" 4mm
X-GRIP DĘTKA ULTRA HEAVY DUTY 21" 4mm
99,00 zł 94,00 zł
szt.
BLUZA FOX LEGION OFFROAD CHARCOAL
BLUZA FOX LEGION OFFROAD CHARCOAL
329,00 zł 275,00 zł
szt.
KASK BELL MOTO-9 MIPS TREMOR BLACK/ORANGE/CHROME
KASK BELL MOTO-9 MIPS TREMOR BLACK/ORANGE/CHROME
1 799,00 zł 1 180,00 zł
szt.
KASK AIROH AVIATOR 2.2 CHECK WHITE MATT
KASK AIROH AVIATOR 2.2 CHECK WHITE MATT
2 499,00 zł 1 600,00 zł
szt.
GAERNE GX-1 GOODYEAR czarne
GAERNE GX-1 GOODYEAR czarne
859,00 zł 690,00 zł
szt.
KASK BELL MOTO-9 MIPS TREMOR BLUE/BLACK
KASK BELL MOTO-9 MIPS TREMOR BLUE/BLACK
1 799,00 zł 1 280,00 zł
szt.
ANSWER RACING KOSZULKA CROSS SYNCRON
ANSWER RACING KOSZULKA CROSS SYNCRON
80,00 zł 75,99 zł
szt.
KASK AIROH AVIATOR 2.2 CHECK SAND GLOSS
KASK AIROH AVIATOR 2.2 CHECK SAND GLOSS
2 499,00 zł 1 739,00 zł
szt.
SPODNIE FOX 360 VIZA ORANGE
SPODNIE FOX 360 VIZA ORANGE
799,00 zł 530,00 zł
szt.
SPODNIE FOX 360 PREME BLACK/YELLOW
SPODNIE FOX 360 PREME BLACK/YELLOW
799,00 zł 530,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Blog
Częste pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny na zamówienie – produkt dostępny, realizacja zamówienia trwa od 24h do 72h (zależnie od informacji przy produkcie)
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce, aby sprawdzić termin dostawy, skontaktuj się z nami drogą email: enduro.factory6@gmail.com lub telefonicznie 796 715 047 / 536 363 997
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • odbiór osobisty
  • paczkomaty (wkrótce)

» Szczegóły


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 » Szczegóły

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)

» szczegółowy opis form płatności

 

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Enduro Factory, ul.Łąkowa 647-440 Zawada Książęca. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz wrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 796 715 047.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 796 715 047.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. W razie wątpliwości, prosimyo kontakt telefoniczny: 796 715 047 lub mailowy: enduro.factory6@gmal.com

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» Warunki gwarancji

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 796 715 047.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» Procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. W szczególnych przypadkach okres ten jest wydłużony do 21 dni. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl